lördag, september 29, 2007

Lördagsjobb

Jag sitter och jobbar lite. Håller på och fixar det sista för ett jobb. Skickade iväg fakturan häromdan och ska leverera trycksakerna under helgen. Jag är inte riktigt nöjd med tryckeriet. De var visserligen billigare men inte lika bra som det andra tryckeriet jag brukar använda mig av.

På tisdag börjar min praktikant. Spännande att ha en praktikant. Jag som knappt ens har jobb till mig själv. Men jag har en del speciella uppdrag åt henne och jag tror det kan bli bra. Både för mig och för henne.

Och nu väntar jag bara på att mina krafttag (för att vara av mig) i marknadsföringsbiten ska ge resultat.
- Kom alla jobb, jag väntar på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

:)
Jag är just inne på din hemsida och ler åt de fina bilderna på Kontakt-sidan.

Linda sa...

Gurr, jag och Lars-Erik tycker också det är spännande att du skaffar dig en praktikant.
Förstår hon verkligen vilken lycklig sate hon är som får göra praktik hos dig?
(inte pga våra hemsidor alltså utan för att hon får göra praktik hos dig)

Nisse sa...

Kim - :0) tack...

Linda - jag vet inte :0)