torsdag, september 06, 2007

Dagens goda gärning

Jag gjorde en kvinna lycklig i dag. Nej då, det har inget med min tungfärdighet att göra. Hon stod och försökte sälja på folk canal digitals kanalpaket. Jag som ju redan var inne på att skaffa det hoppade på henne och frågade om det var nåt förmånligt erbjudande och sen sa jag att jag skulle ta det. Hon blev helt till sig, så till den grad att hon började skaka. Troligtvis hade hon stått där hela dagen och fick väl lön baserad på antal värvade kunder. Vilket skitjobb det måste vara om en människa kan bli så till sig så hon skakar bara för att jag sa ja tack.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gu' vad rolig du är!
:D:D:D:D

Anonym sa...

Kommer du få filmkanalerna också då? Vad kostar det i månaden?
Wow Nissis! Välkommen till femmans fantastiska värld. Tyvärr slutar Gilmore girls nästa eller veckan efter det men, men... hihi/Linda

Anonym sa...

Kim - alltid trevligt om man kan glädja andra :0)

Linda - Ja, wow! Nu kommer jag också vara med i femmangänget :0)
Vi får tre månader gratis först för att prova på och då får vi alla kanalerna, film också. Sen börjar själva paketet och då ska vi ha det som kallas familjepaketet för 189 kr/mån. Inga filmkanaler i det.

Linda sa...

Fan då missar ni porren.