fredag, september 28, 2007

Om ni hör nåt som skriker så är det bara jag

Jag ringde till canaldigital och frågade var vår beställning tagit vägen. Kan ni gissa vad svaret blev? Jo det finns ingen beställning. Trots att jag skrivit på ett avtal och har ett papper, trots att jag ringde förra onsdagen och en kille lovade skicka beställningen som inte hade blivit skickad. Men det finns ingen jävla beställning och jag tror att jag är hemsökt när det gäller sånt här.

Ingen svarar på TLC marketing heller. Jävla skitföretag.

Just nu så funderar jag allvarligt på att slänga ut tvn och telefonen och i fortsättningen bara läsa böcker.

SKA DET VARA SÅ HÄR, SVERKER?

4 kommentarer:

Linda sa...

-FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!

(Dwayne i "Little miss Sunshine")

Men snälla var inte en sådan som är med i Plus haha. Vem kan glömma Gullan och Bengt som var med för några år sedan? De var heligt förbannade för att det var fler räkor än som var angivet i påsarna. För då vet man ju... det betyder mindre men fler räkor. Gullan och Bengt sa på göteborgska att räkor ska vara "som små humrar" hahaha.

Anonym sa...

FUCK THEM ALL!
Åk och visa upp papperet!
Aaaargh!

Nisse sa...

Linda - -nej jag vill inte vara med i Plus. :0) Men om jag är det så ska jag be att få hälsa till dig... ha ha

Kim - jag ska åka till en affär där de säljer sånt här och visa pappret och fråga vad de tror, tycker, menar att jag ska göra

Anonym sa...

Bra!
De ska veta hut.