torsdag, september 20, 2007

Proffs, jag? Nej jag är väl bara en liten fåntratt som leker

Jag ska precis ge mig av till metropolen Flen för att lämna in några jobb till tryck. Uppdragsgivaren gillar det jag har gjort, de personer hon har visat det för gillar det jag har gjort och blev intresserade av att anlita mig, andra som tittat på det har tyckt att det är bra. Och ändå så blir jag nojig nu. Det känns inte så snyggt i alla fall. Kanske skulle jag ha gjort annorlunda. Alla andra är mycket proffsigare. Aaaahhhh!

Ge mig lite självförtroende, snälla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är säker på att resultatet är mer än bra.
Du är ju en kvinna med både konstnärligt öga + tight intellekt.
Det KAN inte gå fel.
Och hör sen!!

Nisse sa...

:0) Tack!Du får vara min personliga uppmuntrare.
Vad tar du i timmen?

Anonym sa...

Till fräna damer ger jag alltid allt gratis!

Nisse sa...

Du är en sann gentleman :0)