onsdag, september 12, 2007

Resumé

Vi hann med en promenad bort till Erks släktingar. Det blev en blandning av engelska, svenska och lite tyska som fungerade utmärkt. Vi fick träffa lilla nytillskottet Lili 7 månader också. Det skulle vara kul att hälsa på dem i Tyskland någon gång. Det är bra med släktingar som är utspridda över världen för då har man en bra orsak att resa.

Erk är lite skruttig, feber och ont i benet. Det är konstig med benontet. Han bröt benet för några år sedan och det är i själva brottet han har ont. Undrar om det har med febern att göra eller om det är något annat. Verkar inte så bra i alla fall.

Snart ska jag åka på föräldramöte. Jag gillar inte föräldramöten. Då ska man vara trevlig och engagerad, vilket jag iofs för det mesta är, men det känns bättre att vara det hemma.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag tror att det kan bli såna reaktioner i gamla frakturer. Det är lite skumt med sånt. Kroppen liksom minns om du förstår vad jag menar. Nog inget att oroa sig för men håll lite uppsikt.
Han kanske får ett väderben? Du vet i filmer kan t ex sjöbusar och sånt känna stormar och sånt i olika kroppsdelar haha.

Nisse sa...

Ja, det berhöver ju inte ha nåt med febern att göra. Jag tror han har en vanlig influensa och benet är nåt annat.