onsdag, september 05, 2007

Vad kommer före värre, värst?

Erk har en jobbarkompis som vi kan kalla för A. A berättade för Erk att han hade hittat en porrsida på nätet som han gillade.
- Jaha, vad sa din fru om att du porrsufar, skojade Erk
- Hon var inte hemma, muttrade A till svar.
Sen sa han till Erk att Erk minsann inte heller skulle våga berätta för sin fru om han porrsurfade. Vilket fick mig att skratta högt när han kom hem och berättade det.

Om det är någon som porrsurfar i det här huset så är det väl jag och den dagen Erk inte vågar berätta snuskiga saker för mig får vi nog gå till en familjerådgivare.

(Men det är lite sorgligt att tänka på hur många förhållanden det finns där folk måste smyga med saker.)

Erk kan berätta vad som helst för mig, jag är i alla fall alltid värre.

4 kommentarer:

Linda sa...

Porr är väl helt ok egentligen men hur sjutton vågar du porrsurfa? Virus, virus...

Nisse sa...

nja... jag kan väl inte påstå att jag är någon hängiven porrsurfare direkt... jag aktar mig noga för virus :0)

Anonym sa...

Ja!
Eller som en väninna till mig, som annars är smart, sa; "Han får inte r*nka så länge han är ihop med mig!"

Det förhållandet blev inte långvarigt.

En lagom dos porr är hälsosamt och berikar vardagen.

(Man kan få råka ut för betydligt farligare virus genom IRL-sex..)

Nisse sa...

Kim - ja usch ja. Kondom på! Både på dator och övriga apparater.