fredag, september 21, 2007

Frukostmöte

Jag har varit på frukostmöte. Ett nätverk för aktiva företagare. Det kan ge mig många nya kontakter och jobb. Men det kostar. Jag sitter just nu och funderar på om jag ska vara med eller inte men det lutar åt att jag ska det. Förhoppningsvis är det värt pengarna. Lite måste man ju satsa om man ska komma nånstans.

En jobbig sak var att jag upptäckte ett fel på mina visitkort, efter att jag hade delat ut dem. Men som tur var var det inte på alla utan bara några stycken. Fast det känns så jävla typiskt.

Mötet ledde i alla fall till nya kontakter och kanske, kanske nya jobb. Jag håller tummarna.

4 kommentarer:

Linda sa...

Är det på Science Park?

Nisse sa...

Nej det var i Flen. Men det finns såna nätverk i Eskilstuna också.

Anonym sa...

Du är så modig.
Och bra!

Nisse sa...

Tack Kim! Det värmer gott.