onsdag, september 12, 2007

Ketchup

Jag har massor att göra, nu igen. Det är liksom ketchupeffekt hela tiden. Inget, inget, splutt. Och jag lider av ändan i vagnen syndromet. I vilken ände ska jag börja? Hur ska jag få ihop allt på bästa sätt? Jag har finskaläxor som måste göras i dag. I kväll är det föräldramöte för både Will och Boll samtidigt. Meningen är att vi skulle ta varsin klass men Erk är sjuk så jag vet inte om han kan gå. Jag har ändringar på ett jobb att göra och det måste vara klart till på söndag då jag ska åka till Västerås och visa upp det samtidigt som jag ska fotografera. I morgon har jag bara förmiddagen på mig att jobba för sedan ska vi på kalas. Fredag är det först yoga och sedan Stockholm. På söndag ska jag skjutsa Erks faster och farbror till flyget innan jag ska jobba och sedan ska vi gå ut och äta och gå på bio med några kompisar innan vi ska hem och vara hundvakt. Jag har också två andra jobb som inte är lika bråttom med men som jag borde börja med. Och så skulle vi vilja hälsa på Erks kusiner från Tyskland som är här just nu men åker hem på lördag. Många av sakerna är ju sånt som är roligt och inte är jobb men problemet är ju inte att det är tråkigt utan att jag inte vet hur tiden ska räcka till. Ibland måste jag ju laga mat och ta hand om annat som hör till hem och familj också. Och vi skulle verkligen behöva städa.

Det här är ingen klagan. Jag har ju mig själv att skylla.

2 kommentarer:

Linda sa...

Äsch det är bara att köra. Jag höll på att bli galen i somras efter ett tag men det får man ta. Du är ju så driftig så det här blir bara en mumsbit för dig. Heja, heja.

Nisse sa...

Mums mums :0)