fredag, september 28, 2007

Dumma idioter

Åh detta elände. De har INTE hört av sig om nu någon trodde något annat. TLC marketing alltså. Som har hand om hotellkampanjen. Så jag ringde igår och det var bara telefonsvarare. Jag talade in mitt ärende och bad dem ringa. Ingen har ringt. Jag har ringt nu med men ingen svarar. Vilket inte är så konstigt insåg jag efter en stund, de har nämligen telefontid först efter kl 9.

Sist jag pratade med dem så ändrade jag datum till den 6:e oktober vilket ju är nästa helg. Vore lite bra att få veta om vi ska åka. Kanske skulle ha barnvakt då ju.


Dumma idioter.

En annan sak som börjar likna det här är canaldigitals kanalpaket som vi beställde för ett tag sedan men som inte dyker upp. Vi ringde förra veckan och oj då nån hade missat att skicka iväg sakerna. De kommer så fort som möjligt. Inte.

Dumma idioter.

Om det fortsätter så här så kommer jag i fortsättningen bara att köpa saker direkt i affär och inte nappa på några erbjudanden. Speciellt inte när idioter ringer och ska sälja kemprodukter till mitt företag precis när jag ska hämta Boll på fritids. Och inte fattar att jag inte vill ha och inte behöver och inte har tid. Han bara tjatade och jag sa att han kunde skicka ett mail till mig så jag fick läsa i lugn och ro men nähä, det ville han inte. Istället tog han upp att vi har samma födelsedag och jag fyller 35 nästa år och han 25. Jag sa flera gånger att jag inte hade tid att prata och om han ville att jag skulle fundera på det så fick han skicka ett mail. Det slutade med att jag önskade honom en trevlig födelsedag i förskott och ha det så bra och hej då. Och aldrig i livet att jag tänker köpa några jävla kemprodukter.

Dumma idioter.

För övrigt så är jag glad och ska snart åka på yoga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AAARGH!
Jag HATAR dem.
Och när man ber dem skicka ett mail eller broschyr eller liknande så går det minsann inte för sig.
SLUTA RING!

Enjoy yogan, tösabit.

Nisse sa...

Ja sluta ring. Jag skulle inte vilja jobba som säljare. Usch.

Tack! Yogan var bra. Känns toppen i kroppen :0)