torsdag, september 06, 2007

Förlagd pizza

Barnen och jag var på kalas på eftermiddagen. Lilla guddottern min fyllde två år. Trevligt att träffa alla och få en pratstund med tjejerna.

Sen handlade vi lite innan vi träffade Erk på en pizzeria för att få i oss lite kvällsmat. Där satt vi och ingen pizza kom. De hade glömt oss. Tjejen erbjöd oss sallad som plåster men jag bad att få dricka istället. När sen pizzan kom viskade hon konspiratoriskt till mig att om vi ville ha nåt mer så var det bara att säga till henne så skulle hon ordna det. Jag undrar vad hon menade.

Resten av kvällen ägnades åt att stryka skjortor och se på Heroes.

Nu ska jag knoppa. Det är ju en dag i morgon också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon ville kanske (också) njuta av din tungfärdighet.

Jag trodde du menade "knyppla" men insåg till slut att du ju menade "sova".
Haha.

Anonym sa...

ja jag säger då det. Dessa slampiga pizzaservitriser... haha/Linda

Anonym sa...

Kim - säkert hade ryktet spridit sig :0)

Linda - ja, man går visst inte säker nånstans :0)