torsdag, september 13, 2007

Only for you darling

Lite lugnare och lite mer ordning på mig idag. Lyssnar på Miss Li och jobbar (när jag inte bloggar). Har min käre man mittemot mig, lite kraxig och lite matt men på benen (eller egentligen på stolen just nu).

Jag ska köpa vin i dag och ha en trevlig hemmakväll. I morgon blir det ju inget eftersom jag ska köra till Stockholm och hem igen. Men jag anar att det kan bli många skratt i morgon och det är ju ännu bättre. Ska bli mycket trevligt att träffa vänner och umgås över en bit mat i storstaden.

På eftermiddagen i dag ska jag och barnen på 5-års kalas. Det är lilla O som fyller år. Kocken får stanna hemma och fixa till god kvällsmat. Bara han inte hostar över grytorna. Fast om han smittar så är jag nog redan smittad. Men jag känner mig inte ett dugg sjuk så förhoppningsvis så är det en enmansshow.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Miss Li är lite cool!

Ni har det så mysigt, fastän mannen kraxar.

Linda sa...

Hm vad sägs om Pelikan kanske?

Nisse sa...

Kim - ja man får lust att känna lite på henne :0)

Linda - åh, ja... jag är med på allt :0)