lördag, september 15, 2007

Det ska va gött å leva

Jag har druckit skitgott vin i kväll. Det ska jag lägga på minnet. Vad det heter. I morgon bitti ska jag upp före klockan sju. Hu. Nu ligger barnen i sina sängar och jag ska föreslå att vi tittar på film.

Life is good.

Igår var en trevlig dag med mycket prat, goda vänner och mat på Pelikan. Gott helt enkelt. Och yogan var bra. Jag blev inte lika trött som första gången och jag klarade att stå på huvudet en stund. Tänka sig.

En speciell tjej hittade mig idag. Det gjorde mig glad. Såna som hon borde det finnas fler av.

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min man och njuta av ännu ett glas vin.

Som sagt - life is good.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det för vin?
Jag gissar på rött. Vad hette det?
Jag kan behöva lite inspiration så jag tar mig ur Chill Out-träsket.

Nisse sa...

Jag ska kolla upp vad det heter. Rött förstås. Återkommer i ämnet.