måndag, oktober 01, 2007

Tadaa!

Vi gick iväg till en affär och köpte sakerna där istället. Så nu har vi många kanaler. Bland annat femman! Det har inte funkat helt utan problem (men det gör det ju sällan när det gäller oss) men vi har i alla fall grejorna här och vi har kunnat se på tv.

Jag undrar vad som hände med den där skakiga tjejen som blev så glad när hon fick sälja till oss. Hon får väl knappast ut nån provision på något som inte går igenom.

Nu ska jag ta tag i hotellgrejen (för hundrasjuttiofjärde gången). Och sen ska jag inte nappa på erbjudanden något mer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Nu kan du se på både Ugly Betty och Desperate Housewives.
Och jag ser fram emot nästa inlägg om hotellhärvan.

Nisse sa...

Jag kommer att sitta klistrad vid tvn.

Nu du nu händer det saker.

Linda sa...

Åh Nisse-gumman du har femman!
Seinfeld, Grey's... ahh och så dokumentärer om män med stora snoppar haha.

Nisse sa...

JA! Jag har redan kollat på Seinfeld och lite på Grey´s men inga snoppar än så länge :0)