tisdag, oktober 16, 2007

En liten hund

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hasse ser ut att önska sig något att smaska på. :) Eller så är han bara bra på att posera.
SÖT!

Nisse sa...

Han var inte bra på att posera, när bilden togs hade jag snurrat runt med honom en bra stund. Han väntade på att få hoppa upp och bita mig i handen. Så din första tanken var nog mest rätt :0)

Anonym sa...

Åh!
Men han är fin i alla fall.
Och när jag ser bilder på hundar - eller djur överlag - när jag sitter på jobbet längtar jag efter Sebbe så mycket att jag blir fuktig i ögonvrån. (Sedan bråkar vi när jag väl kommer hem, men det är en annan historia..)

Anonym sa...

Ha ha ja ungefär som med barnen för min del :0)

Linda sa...

Han ser ut som en mini-varg. Jättesöt.

Nisse sa...

Ja faktiskt påminner han lite om en varg.