tisdag, oktober 16, 2007

På tv

På femman igår (ja, jag har femman!) så var det ett program med de där lustigkurrarna, vad de nu heter. Nåt med tea party hette i alla fall programmet. Jag tittade lite på det men var tvungen att byta kanal emellanåt när det blev för jobbigt. Jag tycker inte om att titta på när folk är spydiga mot varandra. De hade Leif G W persson som gäst och han är inte så snäll precis. Jag kanske är en mes men jag fixar inte att titta på sånt. Han är ju rolig också och kommer ibland med intressant saker så jag ville ju titta, men när han var dryg mot expertpanelen så bytte jag kanal. Måste man vara elak?

Seinfeld är mycket bättre och jag skrattade gott åt deras knäppigheter.

Det är trevligt att ha femman.

6 kommentarer:

Linda sa...

Vi kan starta en Kanal 5-fanclub nu du och jag hihi.
Så du tyckte inte Boston Tea Party var kul? Jag äääälskar det. Fast jo GW var lite jobbig emellanåt på det där sättet så man blir generad liksom.
Han var inte så snäll alla gånger och snäll ska man vara så det var dumt. Men guuuud vad roligt det var igår ändå. Och intressant.

Nisse sa...

Jo jag tyckte det var kul men det var just det där med GWgubben som var jobbigt.

Ja vi startar en 5-fanclub :0)

Anonym sa...

Tyvärr älskar folk elakingar.
Det är synd om mänskligheten.
Leve de snälla.

Anonym sa...

Varför gör folk det? Jag förstår inte.

Anonym sa...

Folk aktar sig för snälla människor då de är rädda för att tycka om någon eftersom de ju därmed riskerar att bli sårade/svikna.

Det är vad jag tror.

Nisse sa...

Så dumt. Men du kan nog ha rätt i det.