tisdag, oktober 23, 2007

Grillning


Helgen var bra. På söndan gick vi till sjön och grillade med några vänner. Lite kallt och regnigt men trevligt.
Den här veckan är fullproppad för min del. Igår var jag på ett jobbmöte som kan leda till ett nytt jobb. Efter det träffade jag Linda och hennes kille för lunch och fotografering. Och sen var det finska. Det är finska även i dag och förstås fick jag massor av läxor som jag måste hinna göra. Men först måste jag jobba och sen är det ett jobbmöte. Jag som är en sån exemplarisk elev och inte vill göra fröken besviken. Hur ska det gå?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du lyckas nog vara exemplarisk ändå, hjärtat.
:)

Det var väl sista sucken av årets grillsäsong?

Anonym sa...

Ja i alla fall om man vill ha det varmt och skönt :0)

Fröken blev inte arg på mig i alla fall :0)