söndag, oktober 28, 2007

Helgsummering - lugnt

I fredags åkte jag på fotojobb långt bort på småvägar jag inte åkt på förut. Fel åkte jag också. Men det rättade till sig utan större problem. Jag träffade hunden Hasse igen. Det blev en lugn fredagkväll. Jag somnade vid nio.

Lördagen var lugn den med. Jag tittade på Erk som klättrade på hustaket för att sätta upp en ny antenn och assisterade med prylar. Sen skyfflade jag en del koskit (Brunos efterlämningar).

I dag har varit bara något mindre lugn. Mina föräldrar kom på besök, vi är hundvakter och jag har skyfflat både koskit och löv. Och läst finska.

Det är skönt att ta det lugnt och inte göra så mycket men lite rastlös är jag allt. Jag väntar på att det ska bli måndag så jag får komma igång och jobba. I morgon får jag faktiskt lite sovmorgon för barnen har höstlov. Toppen.

Inga kommentarer: