fredag, oktober 19, 2007

Lite segt

Jag gick inte på yogan förra veckan och det märktes på nåt sätt. Det var skönt att gå på yogan i dag och tråkigt att det inte blir någon yoga nästa vecka.

Mitt nya fredagsnöje är att handla goda ostar på Blomsterpralinen. Jag köpte fyra olika sorter i dag. Bland annat en med nässlor och en med tryffel. Gott.

Just nu känner jag mig väldigt seg. Skulle vilja ha energi för att städa undan i ett huj och sen ta en höstpromenad innan kvällsmaten. Egentligen är det väl bara att sätta fart. Man får energi av att göra saker och inte av att säcka ihop.

Jo förresten, jag fick ju jobbet.

3 kommentarer:

Linda sa...

Vad kul att du fick jobbet. Jag är stolt över dig, vet du det? Du är så jävla professionell, duktig och ödmjuk. Du kommer gå jättelångt. Fast jag är ju lite avis också, speciellt på din praktikant. Jag vill också jobba med dig, saknar det, kraaaam

Jag köpte också ostar där idag...och lite god choklad fick jag med mig hem också.

Anonym sa...

Grattis till jobbet!
I övrigt yrar du; du köper ost på blomsterbutiken och du planerar kvällsmaten redan kl. 14:34!
Hur mår du? ;)

Anonym sa...

Linda - tack vännen, det betyder mycket att du tror på mig. Du kan få praktisera hos mig du med :0)Kram

Kim - Tack. Jo så är det här vet du, lite snurrigt :0)