måndag, oktober 01, 2007

Den nya vändningen

Jag kom fram efter ett tag och fick prata med Camilla på TLC Marketing. Jo alla uppgifter stod där men så konstigt, det var inte inbokat... men oj då. Hon skulle kolla upp det och återkomma.

- Ahhh, vänta, skrek jag desperat. Nej, inte återkomma. Det har ni lovat så många gånger och ni återkommer ALDRIG.

Jag klamrade mig fast vid luren men hon bände försiktigt loss mig och med mycket moderlig röst lovade hon att återkomma snart, riktigt snart.

OJ! OJ! OJ! Jag hann inte ens skriva färdigt det här inlägget innan hon ringde tillbaka. Camilla är min stora favorit just nu. Hon har bokat ett hotellrum åt oss. Ha ha! Trallala, vi ska bo på hotell i helgen.

Bekräftelse kommer på mail, sa hon. Jag har inte kollat mailen än. Jag vet, man ska inte ropa hurra innan man kommit över ån efter vatten trots att gräsmattan ser grönare ut på andra sidan. Och den som gapar efter mycket ramlar ofta ner i sin egen grop. Men vad fan. Hon ringde ju tillbaks.

I love Camilla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Camilla for president!

Kolla din mail nu!

Nisse sa...

Jag kollade nyss... men inget än. Men än så länge är Camilla ohotad kandidat till presidentposten.