tisdag, oktober 02, 2007

Arbetsledare Nisse

Inget mail om hotellvistelsen. Nähä. Eftertankens kranka blekhet infinner sig.

Värst vad jag sitter och spottar ur mig ordspråk och klassiska uttryck hela tiden.

Nu är i alla fall praktikanten här. Hon sitter och jobbar i köket så jag kan smygblogga bäst jag vill. Ska bli intressant att se vad hon kan åstadkomma och vad jag kan ge henne.

Men nu ska jag faktiskt jobba lite också. Måste ju föregå med gott exempel. Fast å andra sidan så låter det säkert väldigt aktivt när jag sitter och skriver för fullt. Knappeti knappeti knapp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser framför mig hur du knappar lite extra hårt på tangenterna.
:-D

Nisse sa...

Jojjomen gäller ju att visa framfötterna :0)

Nisse sa...

Korkat uttryck förresten... visa framfötterna... varför då?

Anonym sa...

Ja, det finns väldigt märkliga uttryck.
Kanske är det inte så bra att via bakfötterna heller. Baktassarna. Blaah.