onsdag, oktober 17, 2007

Bruno och Bambi

Nu är han här igen, Bruno. Han som puttar på parabolen och gödslar gräsmattan. När vi tittade på House så försvann bilden på tvn. Så vi missade upplösningen.

Idag åt vi frukost samtidigt, han utanför köksfönstret och jag innanför.

Vi har också rådjur som ofta kommer hit och äter. Ekollon är tydligen en favorit.

I dag ska jag försöka få undan en en del jobb som jag måste bli klar med. Och ringa några samtal. För i dag har jag inga möten inbokade.

Kan också meddela att mitt projekt TNV går bra men att jag inte vill berätta om det riktigt än. Ni får nog vänta några veckor.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men så trevligt med sällskap!
Även om det finns vissa störande moment.

Anonym sa...

Ja han är lite som en hund, fast han får hålla sig utomhus. Och låta bli parabolen!

Anonym sa...

Såg honom igår men då var han på rätt sida staketet.
Fråga snällt så kanske du kan få ha honom som hundsurrogat........

Nisse sa...

Jag vill nog inte fråga ägaren. Och när jag frågar Bruno så springer han iväg :0)

Anonym sa...

Äsch, du behöver ju inte fråga så där öga mot öga.
Skicka en bulvan eller ett rekomenderat brev!!!!

Linda sa...

Jag tycker Bruno verkar vara en rätt skön filur.
Förresten var det kl 12.30 vi ska träffas imorgon?

Nisse sa...

Ja 12.30