tisdag, augusti 07, 2007

Vi är alla människor under baddräkten

I dag ska jag jobba! Det känns bra. Även om det bara är ett litet möte. Jag vill jobba! Jag ska sätta igång och marknadsföra mig ordentligt nu. Hitta kunder. För jag vill jobba, jobba, jobba. (Påminn mig om det när jag klagar på att det är för mycket.)

Men först ska jag luncha med Linda. Vi ska ha picnic. Trevligt, trevligt.

Igår var barnen och jag på picnic med mamma och mina systerdöttrar. Det var trevligt det med. Vi var i Sundbyholm. Barnen badade. Inte jag. Jag föredrar att bada där inte hela stranden är fullsmockad med folk. Kanske fånigt egentligen för när man sitter så där och kollar på folk som ligger och solar så inser man ju att alla ser ut på sitt sätt och ingen är speciellt vacker naken egentligen och ingen är speciellt ful heller.

Inga kommentarer: