torsdag, augusti 23, 2007

Nu är det dags

Min handledsskena hjälper. Var i dag tillbaka till rehab på vårdcentralen och fick en skena även till vänster hand. Jag fick också några slags strumpor att trä över händerna så inte skenorna ska glida. Hoppas det inte börjar klia nånstans mitt i natten när jag ligger där med händerna inlindade. Det är skönt att det har blivit bättre i handen. Tänk att det kan behövas så lite och ändå har det varit bökigt att få hjälp.

Jag ska få låna mammas träningscykel. Hoppas på att kunna förbättra min kondis utan att kunna skylla på väder och vind och andra saker. Jag måste göra något åt det här nu. Måste få bättre kondis och gå ner i vikt. Det finns inget att skylla på längre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du inte börja gå på spinning med mig i höst då? Väldigt effektiv träning som är jättekul/Linda

Anonym sa...

Ja kanske det, fast jag vill nog få lite bättre kondis först så jag inte stupar på första försöket :0)

Är det inte avdragsgillt för företag att låta sina anställda motionera på arbetstid? Borde ju gälla egenföretagare också.

Anonym sa...

Härligt att höra! Jag måste googla på det där med skenor för nävarna. Det låter lagom crazy.

Nisse sa...

Ha ha... ja man ser rätt skojig ut när båda händerna är inlindade.