onsdag, augusti 01, 2007

Förklarat

Jag har fått svar på varför min systerdotter ringde till mig och lade på luren. Det hände inte bara en gång utan två så då ringde jag min syster och frågade vad som var på gång. Tjuvringer hon? Men nej, det var faktiskt inte min systerdotter utan en kompis som också heter Emelie som skulle ringa hem men som råkade slå fel nummer. Antagligen blev det konstigt och pinsamt för henne så hon lade på luren.

Men nu vet jag att jag finns i alla fall. jag bor inte i nån bubbla. Och Erk har lovat att köpa ostbågar. Annars får du inte komma hem, hotade jag och kände mig som när jag var gravid. Då kunde en Japp betyda liv eller dö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu skrattar jag igen.
Du är rolig!

Nisse sa...

Det är en trevlig känsla när man får andra att skratta :0)