torsdag, augusti 30, 2007

God morgon

Aslan och jag ligger i sängen och slöar. Det är fantastiskt med en bärbar dator. Ikväll är det finska. Igår var det bokklubb hos Linda. Kul som vanligt.

Jag tror jag ska ta mig en cykeltur om en stund. Ute i det fria. Det är ju så soligt och fint även om det är ganska kallt. Kanske skulle jag ta på mig varma kläder. Det är ju nästan höst. Då får man det.

Jag borde jobba lite och städa lite också. Kan jag få stoppa tiden en stund medan jag ligger här i sängen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har varma kläder på mig. :)
Det är ju jättekallt på morgonen.
Lycka till på finskan!

Nisse sa...

Kiitos!

Linda sa...

Åh jag är äntligen hemma efter att jobbat från kl 10.45 till 20.45 på museet. Sängen lockar verkligen nu. Jag blev extra sugen efter läst ditt inlägg.