tisdag, augusti 14, 2007

Rapport

Svärfar mår bättre i dag men han hade fått en liten hjärnblödning. Det verkar ändå som om det ordnar sig och han får den hjälp han behöver.

Jag har varit duktig och fixat med min hemsida. Den är i stort sett klar nu. Uppdateringar kommer förstås efterhand.

Eftermiddagen ska jag ta lite ledigt. Åka och bada med barnen och hitta på lite annat. Att vara egen företagare med få kunder och en man som drar in pengar innebär mycket frihet. Även om vi inte har massor av pengar känns det som att jag har det ganska bra. Jag ska inte klaga. Men visst skulle jag vilja ha många fler kunder och mycket mer pengar. Men frihet och ledighet smäller bra högt det med. (Faktiskt nästan högre ibland, men inte alltid.)

3 kommentarer:

Linda sa...

Så avundsjuk... imorse insåg jag att jag nog måste gå tillbaka till vården. Iallafall som timvikarie. Fan vad mitt liv suger just nu.
Men jag är väldigt glad för din skull. Du förtjänar verkligen det här.
Vad bra att svärfar mår bättre, kram

Anonym sa...

Du låter lycklig.
Det är fint.

Just nu vill jag bara ha en himla massa cash!

Anonym sa...

Oj, hoppas du slipper det Linda. Jag tror jag förstår hur du känner det med vårdjobb eftersom jag också jobbat inom vården och inte vill tillbaks. Jag håller tummarna för att du ska hitta nåt som du verkligen vill jobba med.

Kim, ja jag har det bra just nu. Men visst vill jag ha pengar. I längden blir det lite knapert :0)