fredag, augusti 17, 2007

Länge sen

Det var länge sen jag gjorde nån lista så mitt i bedrövelsen tar jag och gör den här.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag måste borsta håret.
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga alls men jag sitter nära min plånbok som innehåller 280 kr.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest
4. Favoritplanet?
Jag tror det är den planet jag bor på. Men jag gillar solen också.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Jag har bara två... Linda och min pappa.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Sweet home Alabama
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh och en randig tröja
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Helst inte
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Jag är barfota och har i övrigt ingen aning om några skomärken på mina skor
10. Ett ljust eller mörkt rum?
ljust på dagen och mörkt på natten
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov tror jag
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
+468556.... ringde kl 19:14, 2007/08/16 men lämnade inget meddelande.
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Jag vet inte
14. Vilket uttryck använder du mest?
Vad håller ni på med?
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Kan det har varit min man kanske?
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ethan, en engelsk springer spaniel
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Vin, sex, lantluft, bilkörning
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Några stycken
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Just nu är en ganska bra ålder men även när jag var 12 och när jag var 18 var bra.
20. Din värsta fiende?
Just nu telefonsvarare
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild från västkusten
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Vad håller du på med
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
ja
25. Senaste låten du lyssnade på?
eh... jag kan inte komma på vilken det kan ha varit

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad höll personen du frågade på med egentligen?

Anonym sa...

Jag tror hon lekte... det bonkade konstigt :0)

Linda sa...

Haha MIN första tanke var (helt ärligt) att "gud vilka mörka ringar jag börjar få under ögonen". Fast så konstigt är det ju inte.

Anonym sa...

Haha! Bonka låter som nåt helt annat i mina utsvultna öron.

Anonym sa...

Linda - det är sällan speciellt skojigt att se sig i spegeln på morgonen :0)

Kim - mmm... du får bonka lite och höra hur det låter sen :0)