torsdag, augusti 23, 2007

Kryssningsdebut

Jag har glömt att blogga om en sak. Jag åker ju till Riga i morgon. Tillsammans med hela min familj. Och då menar jag förutom Erk och barnen mina föräldrar och min syster och hennes familj. Kära mor och far bjuder oss på allt för att de fyller 60 i år. Ungefär som Pippi Långstrump som ger bort presenter när hon fyller.

Jag ser fram emot min första kryssning någonsin och god mat och nytt land att lägga under fötterna. Hoppas också på att hitta kul saker att köpa. Det var länge sen jag shoppade loss. Boll vill köpa klackskor att ha på bröllopet vi ska på i september. Det MÅSTE vara med klackar. Hon älskar skor. Jag vet inte vad jag vill köpa. Men jag hittar säkert något. Tur att Erk får lön i morgon.

Jag vill också ta efter Linda och sitta i solen på däck och dricka nåt gott och äta nåt gott och se havet breda ut sig omkring mig. Och så vill jag skratta. Jag ska nog leta reda på några skojiga historier att berätta för min syster för börjar hon skratta kan hon inte sluta och något mer smittsamt får man leta efter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN funkar blogspot som det ska. Har försökt halva morgonen!

Underbart att sitta i solen på däck och bara glo ut över havet. Önskar dig (och er) en härlig tripp!

Nisse sa...

Har det inte funkat? Jag har inte märkt av några problem. Men kul att du är här nu :0)

Mmm... jag hoppas på mycket sol.

Linda sa...

Åh jag unnar dig massor av sol och lugna stunder med din familj.