fredag, augusti 17, 2007

Hemma igen

Aslan har kommit hem igen och svärfar också. Vi hälsade på svärfar igår och han var trött men verkade ändå ganska okej. Hoppas att han inte får mer problem.

Jag var i Västerås igår och gjorde ett fotojobb. Tog bilder på en flyttstädning. Nu har jag gjort färdigt foldern och ska kolla vad den kan kosta att trycka hos några olika tryckerier. Jag har inte fulla arbetsdagar precis men det är kul när jag har jobb att göra.

I dag ska jag vara hundvakt en stund. Åt Ethan. Egentligen var det jag som frågade om jag fick låna honom några timmar. Mest för att underlätta för svärmor och svärfar och för att jag då kommer ut på promenad. Han borde dyka upp snart.

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad skönt att Aslan är tillbaka. Typiskt katter att göra en nervös genom att försvinna iväg i flera dagar. Fy skäms på dem.

Anonym sa...

Ja de lever sitt eget liv. Jag vill ju ha dem hemma.