tisdag, oktober 31, 2006

Öuh huh

Så många konstiga människor det finns.

Idag ska Boll och jag åka in till högskolan. Jag har tjugo minuter med läraren. (Och hur lät det då? Som om jag skulle... med honom...hmmm)

I alla fall så får hon följa med eftersom det är det enda skolbaserade jag har i dag och då tänkte jag passa på att åka och köpa vinterstövlar åt henne sen. Vi ska äta lunch med pappa också. Det är bra för då bjuder han. Och sen ska vi hämta Will som är i stan med fritidsklubben.

Jag köpte mattor åt barnen i går. Det ser trevligt ut i deras rum nu. Och det är fortfarande städat.

Men nu ska jag försöka hinna städa ur ett skåp innan vi åker. Jag blir bara deprimerad om jag sitter på nätet och försöker få utlopp för mina förvirrade behov och funderingar. Kan ju nämna ett så ni slipper fundera på vad jag menar. Jag har hört Linda Sundblads låt Oh father på radion en massa gånger och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Hon låter ju så konstig när hon sjunger. Jag vet inte varför jag ens bryr mig men jag har gått och undrat hur en människa som sjunger så ser ut. Och så hittade jag videon på youtube. Herregud.

Fast det där var ju bara en sak... resten kan ni gott fundera på. Det är inte värt att skriva ner dom här.

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag önskar jag också hade städat hemma.
Jag tycks aldrig hinna.
Min agenda spricker hela tiden tycker jag.
Hinner inte...hjälp

Anonym sa...

Hahaa.. Njut av din 20 min!

Nisse sa...

Linda: ja visst är det skönt att få ordning. Och skönt att ha tid för sånt också. Händer ju inte så ofta att tiden finns där.

Kim: Jag fick bara tio minuter för gruppen innan hade visst kört slut på honom :0)