onsdag, oktober 04, 2006

Poesi igen... eller nåt

Var lite tyst är du snäll
jag försöker höra vad de säger på teve
kanske kör de ingen repris
men du finns ju kvar
du sitter där i samma hörn av soffan
och du pratar om samma saker
år efter år
samma dumma uppsyn
och tråkiga tjat
så var lite tyst om du kan
för på teven kör de reklam
jag visserligen sett förut
men den är kul
och tjejerna är snygga
så om du vill vara snäll och sitta still
och vara tyst en stund
så skulle jag bli glad
för filmen de visar
är rätt bra
jag har ju sett den förut
och vet hur den slutar
och jag vill se den igen
även om jag vet varåt det lutar
jag kan knulla dig sen
om du är tyst nu
och låter mig se
på teve
nej gå inte
vart ska du
jag vill att du håller mig sällskap
så jag slipper undra
vad du har för dig
måste du ta så mycket plats
kan du inte bara sitta här
utan att störa
tyst och snäll en liten stund
se på filmen nu
den är bra
kan du inte vara den fru

jag så gärna vill ha

2 kommentarer:

Linda sa...

Där satt den hörru, attans vad bra!

Nisse sa...

Tack :0)