söndag, oktober 15, 2006

Det var en lång lista

Namn: Cathrin
Happening på gång: Funderar på att gå ut (kanske inte räknas?)
Jag älskar: Erk, Will, Boll, katterna och så mina vänner, släktingar och andra också
Jag hatar: jag tycker inte om att hata så jag försöker undvika det
Snyggast just nu: Naturen i höstskrud
Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Har varit ont om snyggingar den här veckan
Om jag kunde skulle jag: låta bli att nedvärdera mig själv och mina kunskaper
Person jag vill känna bättre: jag lär gärna känna många människor bättre
Katter är: gulliga och skojiga
Snällast denna vecka:Uffe som hjälpte mig med datorn
Nån jag stör mig på: stör mig på tröga, fördomsfulla människor
Jag får ont i magen när: När jag oroar mig, vilket jag gör alldeles för ofta
Jag är rädd för: för att det ska hända min familj något
Främling jag vill lära känna bättre: nån snygg, sexig, ung kille kanske... ha ha
Bekant jag vill pussa på: min loverboy kanske
Jag pratade senast med: Will
Just nu är jag: Godissugen
Just nu är jag inte: Utomhus
Dömer folk efter utseendet: Självklart så gör jag det till en viss del men nog inte så väldigt mycket faktiskt
Är dödligt kär? dödligt kär låter konstigt... nä det är jag inte
Diggar mest: oj mycket, creedence kanske...
Om jag var döende skulle jag: kämpa
Har hemlig passion för: vet inte om jag har några hemliga passioner... annars finns det mycket, köra fort, äta choklad, ostbågar och rödvin, rom och cola, bli kliad på ryggen
Jag blir kåt när: nån uppenbart är kåt på mig
Hälsning till nån babe: då vill jag hälsa till Madeleine
Är du snäll: ja jag är snäll
Är du fåfäng: lite grann
Är du blyg: ibland men inte alls så mycket som förr
Är du piercad: ja i örat
Är du bestämd: jo det kan jag nog vara
Intressen: skriva, fota, bilar, djur, natur, musik, film, jobba vid datorn, laga god mat
Favoritdricka: vatten, rött vin, pepsi, rom och cola
Vad gör du just nu: funderar, sitter vid datorn, borde skriva en målgruppsanalys
Senaste person du kramade: Boll
Senaste person du ringde: Det var nog Erk
Vad köpte du senast: Mat och godis
När var du i en affär senast: I går kväll
Vad har du för framtidsplaner: Att få ett bra, roligt, välbetalt jobb så jag kan försörja Erk och så att skriva en bok och att göra i ordning badrummet och gästrummet här hemma
Vad drack du senast: vatten
Har du stadigt sällskap: Ihop med samma man i 15 år och gift med honom sen elva antar jag är stadigt?
Vill du ha barn: Ja jag vill ha kvar de två jag har och kanske, kanske ha ett till nån gång
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte så jättemycket, möjligtvis för att jag hoppas på att äntligen få en sån födelsedag jag vill ha dvs gå ut och äta och på bio med min familj och slippa koka kaffe och baka bullar till andra
Har du rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: jo lite
Hur många hål har du i öronen: tre st gjorda och så de vanliga två
Född? ja en vinterdag i början av 70-talet på eskilstuna BB
Bor du? På landet i ett hus
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Ingen
Använder du hudkräm? inte så ofta
Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? ja
Vad jobbar du med? skoljobb, skrivarcirkelledare och frilansar lite med att göra broschyrer och sånt
Vad läste du för språk i skolan? svenska, engelska, tyska och ryska
Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej
Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? diskmaskin
Är du miljövänlig? ja jag försöker vara det genom att sortera, köpa ekologiskt och tänka på vad jag gör osv... men visst brister det ibland
Attraheras du av män med skägg? Nej inte speciellt... i alla fall inte själva skägget
Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? handduk
Var brukar du handla dina kläder? Lindex, kappahl, HM, de där vanliga kedjorna
Tycker du att du är snygg? nån gång ibland så tycker jag att jag ser helt okej ut och andra gånger så suckar jag lite
Micro-pop eller poppa själv? vilket som... äter inte popcorn så ofta
Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Fredrik Lindström
Har du några fobier? lite höjdskräck
Tycker du att du har fin dialekt? tycker inte den är varken fin eller ful
Hångel? ja tack
Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? nej
Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? kommer inte ihåg
Brukar du baka? ganska sällan nu förtiden
Röstade du i det senaste valet? ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? ja det är jag, men jag vill mer också
Är du mytoman? Nej
När hånglade du senast: lite igår
När åt du senast: frukost vid halv tio
Vilken låt lyssnade du senast på: det var nog på Boten Anna, vilket inte var självvalt, det är Boll som spelar den ca 20 ggr om dagen
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja Erk
Vad tycker du är fint? glädje, skratt, kärlek och gemenskap och så naturen och mina barn
Vad tycker du är äckligt? att se knäppa tvprogram där de äter äckliga saker och håller på att spy... usch
Vem fick du senast sms från: Sanna
Har du pengar på mobilen: ja omkring 80 kr skulle jag tro

Inga kommentarer: