tisdag, oktober 17, 2006

Fan, fan, fan

Ska det aldrig ta slut? Idioterna i Wills klass fortsätter mobba honom. Jag känner mig så jävla maktlös och samtidigt förbannad. Säg till om det inte blir bättre, säger hans lärare. Visst, men vad händer då då? Okej de tog tag i det och de pratade med ungarna och det blev bättre ett tag men nu är vi ju där igen. Ska jag prata med hans lärare gång på gång? Det verkar som om allt ska vara så hysch pysch, man får inte nämna några namn, inte prata med föräldrarna, inte gå till rektorn. Jo visst får man, men man ska helst inte. Det ska skötas diskret och snyggt och man ska göra alla turer i rätt ordning. MEN DET HÄR ÄR INGEN JÄVLA ORDNING! DET HÄR ÄR FEL OCH DET SKA TA MIG FAN BANKAS IN I SKALLEN PÅ IDIOTERNA TILL UNGAR OCH IDIOTERNA TILL FÖRÄLDRAR SOM INTE KAN UPPFOSTRA SINA BARN.

Jag undrar vad som skulle hända om jag gick till rektorn och krävde att de skulle flytta på ungen som är det största problemet.

På torsdag är det föräldramöte i Wills klass och då ska Erk ta upp det här. Om inte det hjälper så kommer jag inte att gå till läraren nästa gång. Då åker jag hem till föräldrarna och ungarna och säger åt dom att nu får det fan vara nog.

Jag önskar att jag inte hade så himla mycket att göra. Men jag ska nog ta mig tid att åka till hans skola i morgon och vara med några timmar. Man får inte slå barn, jag vet. Men det kliar i fingrarna. Och jag är så jävla förbannad.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag tycker du ska åka hem till barnen som mobbar.
Prata med föräldrarna och förklara vad glinen gör.
Jävla snorungar.
Nej man får inte slå barn men visst kan jag förstå att de kliar i fingrarna. Så till den grad att man skulle kunna tro det fanns ett getingbo i dem.
Förbannade småglin som mobbar...aahhh blir så arg.

Nisse sa...

Ja nåt ska jag göra. Hoppas på att föräldramötet ska ge något bra.

Jag kommer inte på någon bok så här på rak arm men återkommer i frågan.