måndag, oktober 09, 2006

Snäll, kåt och tacksam... eller hur var det?

Nu är jag trött. Nu vill jag sova. Jag undrar om jag vill ha sex. Jag vet inte riktigt. Förut så ville jag jämt. Men sen allt strul i somras så känns det inte riktigt likadant längre. Det är synd. Jag vill vara kåt igen. Det är trevligt att vara kåt och kul med sex. Mysigt att ha två älskare att kramas med. Men just nu vill jag sova.

Jag undrar om det blir bättre när jag har fått spiralen insatt. Lite lättare med spontanitet då hoppas jag. Om det nu finns nån som kan sätta in den. Jag är ju tydligen bakochfram eller nåt. "Det behövs en manlig läkare som kan ta i." Sa den kvinnliga gynekologen som skulle sätta in spiralen för några veckor sedan. Men om man måste vara stark för att sätta in en spiral så vet jag inte om jag vill ha nån.

Ibland drömmer jag om sex. Då vaknar jag och vill fortsätta drömmen på riktigt. Ibland drömmer jag mardrömmar. Då vill jag sudda ut dom och somna om.

Just nu vill jag ligga i min säng och bli kysst i nacken.

Sova.

1 kommentar:

Nisse sa...

Jag tror att tjejer är kåtare än killar... alla har bara inte insett det ännu :0)