tisdag, oktober 24, 2006

Mattias, I need you!

När jag skrev under protestlistan för några dagar sen så var det 8000 namn... nu är det 18000. Den här listan alltså.

Jag tyckte jag hade flyt i kursen. Att Flash började likna en god vän. Men nu...aaahhh... är jag där igen. Hur? Boken räcker inte till, länkarna på kurshemsidan räcker inte till, inte anteckningarna heller. Och jag kan inte öppna filerna som läraren lagt ut för jag har för gammal version av Flash. Han är dessutom svår att nå på mail, om inte omöjlig. Och jag fattar inte. Jag funderar allvarligt på att bjuda hem honom på middag. Jag måste ju bli klar med det här nu ju.

Ska det vara så förbaskat omöjligt att räkna ut hur jag ska göra?

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag är också i starkt behov av en Mattias men han heter Hellberg i efternamn.
Kan avnjutas på min blogg i ett youtube-klipp.
Varsågod att titta...han är fin han.

Anonym sa...

Vi kan starta en Mattias fanclub... eller nåt :0)