onsdag, oktober 04, 2006

Typiskt

Så var det med det. Ingen dator. Uffe kom hit och han installerade datorn och förde över mina filer jag ville ha kvar från den gamla och så la den av. Poff! Men jag är inte förvånad. Det brukar vara så med elektriska och mekaniska prylar vi köper. Vi brukar få byta för det mesta. Men andra eller tredje gången så fungerar det oftast. Så nu hoppas jag på nästa onsdag istället. Vi funderar på att starta en onsdagsklubb Uffe och jag.

Det som blev lite jobbigt var att han hade fört över mina filer. Men han lovade att han skulle radera dom. Och det hoppas jag verkligen. Vore ju lite trist om sakerna skulle hamna på fel ställe. En del saker är lite känsliga.

Igår dog Erks farmor.

I söndags tappade Boll sin första tand.

I dag regnar det. Och jag har ingen ny dator. Men det känns något ljusare i kursen. Kanske kan jag lära mig Flash trots allt.

Inga kommentarer: