onsdag, november 01, 2006

Vinter

Första november och första snön. Kallt är det också. Men trevligt.

Var på konstmuséet med barnen, min syster och mina systerdöttrar, min mamma, Fredrik och lilla O. Det var kul. Kul att titta på konsten och kul att träffas. Fikade också. Jag blev sugen på att måla. Läste om några som gick på terapi där de skulle måla. Är nog en bra idé. Som att skriva av sig ungefär. Fast friare.

Träffade Erk sen och gick en sväng på Underbara hem och tittade på ett vitrinskåp jag vill ha. Vi kollade på soffbord också men hittade inget som var DET soffbordet. Vi får väl fortsätta leta. Nån gång borde det dyka upp.

Jag har suttit i Flash och grejat med grupp-projektet som ska bli klart under Multimedia 2 som började i måndags. Vad skönt det kändes att kunna. Även om det inte var några avancerade saker.

Lite svårt att skriva för Erk sitter och pratar om sitt jobb hela tiden. Försöker lyssna på honom och skriva samtidigt. Inte det lättaste.

Inga kommentarer: