tisdag, november 28, 2006

Jobb i sikte

Nästan, nästan, nästan färdig med flashproduktionen! Lite småfix och så rapportskrivning. Och redovisning på fredag. Det ska bli riktigt skönt att vara färdig.

Möte i dag. Känns bra det här. Fyra personer som drar åt samma håll är en riktigt bra start.

Och så har jag ett annat möte på gång. Som kan leda till jobb. Och om det inte blir nåt av det så blir jag i alla fall bjuden på middag. Inte fy det heller.

Det känns verkligen som det bara är att ge järnet nu. Nappa på allt och slänga ut sina långa armar åt olika håll. Snart är skolan slut och då står jag där om jag inte har nåt på gång. Eller snarare så hoppar jag och måste hitta nåt att landa på. Jag klarar bara inte att ännu en gång hamna i en arbetslöshet där framtiden är ett grått töcken. Jag vill jobba med det här som jag kan och gillar. Vill, vill, vill. Jag måste verkligen se till att få iväg dom där intressebreven jag har skrivit.

Jag har pysslat. Ska ju göra julklappar till tjejerna. Det blev två skojiga saker som jag inte vet om jag kan ge bort. Får väl se om jag kan hitta på något som är mer min grej.

Inga kommentarer: