fredag, november 24, 2006

Mår bra

Idag känns som en bra dag. Kan bero på att jag är ledig. Kan bero på att jag ser ett slut på Flashkursen. Kan bero på att jag har haft sex. Kan bero på att jag ska träffa Linda och Sanna idag. Kan bero på att jag har sovit ut. Kan bero på att det är fredag. Kan också bero på att jag höll skrivarkurs igår. Fler människor borde gå på skrivarkurs. På min skrivarkurs. (Är du intresserad så säg till, det finns plats och vi har inte hållt på så många gånger än.)

Men det kan ju också bero på att det inte regnar. Fast mest troligt så är det en kombination av allting.

Det är i alla fall väldigt skönt att må bra och vara glad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gläds med dig och önskar dig en ljuvlig dag! Jag ska gå och handla - förutom BLUS även koffeintabletter.
:)

Nisse sa...

Tack! Hoppas du hittar en snygg blus. Fast kanske ingen knytblus va... Men herrblusar kanske inte har knyt?

Är det i Att angöra en brygga de har dambyxor? Det är han som bestämmer va? Han med dambyxor.

Många klädesplagg kan ju vara lite pinsamma och jobbiga när jag tänker efter. Pullover, jumper, t-skjorta... ord som känns barndom för mig, men inte så angenämt nostalgiskt utan mest med lite rysningar.

Anonym sa...

:)
Jumper är rätt fint dock.
Jag tror jag måste blogga om fula ord nån gång. Ska genast börja samla på mig dem.