tisdag, november 07, 2006

Sexträffar

Läste i Lindas blogg (heter det i eller på förresten?). I alla fall, jag började fundera på det här med om det finns sexträffställen för andra än homosexuella män? För lesbiska? För bisexuella? Var? Varför får jag aldrig reda på nåt intressant? Jag vet ju att det finns dogging. Har faktiskt själv åkt på en sån tillställning en gång som var helt misslyckad. Lika bra det kanske för jag hade nog inte gjort nåt i alla fall. Men nyfiken får man ju vara. Fast det var ju inget ställe där det brukade ske såna saker. Jag kanske får hitta på ett sånt ställe själv och sprida ut det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, läskigt men spännande... Men i jämställdhetens namn så borde det finnas träffplatser även för tjejer. Fast det handlar väl bara om att nån ska ta initiativet, antar jag :0)

Anonym sa...

Jag vet inget om träffplatser. Inte om sex heller. Jag är så oerhört tråkig.

Anonym sa...

Kim, jag tycker du är intressant ändå. :0)

Linda sa...

Du har ju massor av skog omkring dig. Dags att markera ett territorium (är det rätt ord? Vill ju inte av misstag skriva terrarium) kanske?
Jag kommer gärna men som Therese skrev "som åskådare". Jag är för skitis helt enkelt haha.
Har en vän som fick till det i skogen en gång. "Det var ett jäkla bestyr att plocka ur alla tallbarr" beskrev hon det som.
Hihi det tyckte jag lät rätt kul.

Anonym sa...

Ha ha... plocka ur alla tallbarr...

Fast om alla ska vara åskådare vem eller vilka ska vi då titta på :0)