söndag, november 26, 2006

Tiden som inte fanns

Jag vill ju så mycket. Skriva. Helst. Har mina historier som ligger där och väntar. Jag tror jag borde vara bättre på att ta mig tid. Dom finns där och dom lever men det är jag som har makten och skyldigheten att släppa ut dom. Jag som ska se till att deras liv fortsätter. Som Andreas, han väntar i ett pubertalt töcken på att förföra Kerstin. Om det någonsin blir av. Eller om det går på tok? Eller hon som utsätts för ett experiment... Överrakningen som väntar. Jag måste förlösa dom.

4 kommentarer:

Linda sa...

Förlös lite på poetry slam på fredag vettja.
Vad roligt det vore om du kom. Jag ska sälja kaffebröd och sån shit.

Anonym sa...

Ja jag kommer nog. Men mest troligt som publik :0)

Anonym sa...

Öppna en flaska vin och förlös! Sedan publicerar du.

Nisse sa...

Vin är bra. Ibland. Jag skrev faktiskt lite igår kväll när jag druckit några glas vin. Men det dröjer nog innan det kan publiceras :0)