söndag, juni 03, 2007

Sommar

Sommar. Kissarna njuter lika mycket som jag. Det är så fint med alla blommor och grönskan och utsikten över sjön. Jag bor på världens vackraste ställe.

Det som inte är lika trevligt är fästingar. I dag hittade jag en som satt sig fast på min mage. Jag har plockat bort flera stycken som inte hunnit sätta sig men den här rackarn hann naturligtvis. Odjur.

Vi har köpt ett litet gjutjärnsbord med två stolar. Vi ställde det vid vedboden och där vill jag sitta och äta frukost soliga sommarmorgnar.



4 kommentarer:

Nisse sa...

Bilden tar visst fram det gudomliga inom oss :0)

Kim da Costa sa...

HAHAHAHAHAHAHA!
Verkligen!

Fästingar är mkt jobbiga. Jag har klarat mig men det har inte Sebbe.
Usch vad de är fula.

Linda sa...

De är vidriga..och inte är de till någon nytta i naturen överhuvudtaget heller. Inget annat djur vill äta dem. De är riktiga parasiter...usch.

Nisse sa...

Konstigt nog vänjer man sig vid att de finns... fästingarna alltså :0)

Men tycker om dom kan jag inte påstå att jag gör. Usch.