lördag, juni 02, 2007

Lista hittad hos Kim

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?

Nej jag har nog inte träffat honom sen dess

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag nog gjort

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Lite sporadiskt hällde mamma i mig vitaminer ibland... nåt gult som smakade outspädd apelsinsaft

4. Vad åt du senast?
Frukost - bröd och vatten

5. Har du fått någon komplimang idag?
Jag har nog inte det vad jag kan minnas

6. Har du varit med i en rättegång?
Ja några stycken. Till en av dem var jag kallad som vittne.

7. Är du polare med grannarna?
Jo då, med tanke på att jag är huvudkontaktperson i grannsamverkan så.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och lite finska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.

10. Senaste piercingen?
I örat, den sitter kvar.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I går kväll.

12. Gay?
Jo delvis.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Eh... jo.

14. Har du äggat någon?
Ha ha... va? Betyder det att man kastar ägg på nån eller att man blir "uppäggad"?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.

16 finns inte.

Va?

17. Har du varit på stranden?
Javisst många ggr. Fast mest badar jag i en sjö som har klippor istället för strand.

18. Har du haft en stalker?
Nä inte direkt.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Gunnar hetter en.

20. Hur bra är din syn?
Hyggligt, jag är närsynt men behöver inte glasögon. Fast jag har glasögon ibland.

21. Har du varit på ett party?
Jo då.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej tack.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Åh vad kul, har jag en bror?!

24. Har du varit utomlands?
Ja, längst bort var i Australien.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Det har jag nog.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Mitt eget.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nej men lite förskräckta kanske.

28. Var är dina syskon just nu?
Det vet jag inte. Kanske i Hällberga.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde i natt att jag var arg på en unge. Jag sa åt hans pappa att de skulle akta sig för jag var en sån där arg en eftersom jag var från Helsingfors. Sen kom jag på att jag inte är från Helsingfors men min pappa är född där så det fick duga.

30. Vem ringde dig senast?
Min mamma,

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Halv 11 ungefär.

32. Vad ska du göra i helgen?
Skoljobb, ta det lugnt, handla.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Oj vet inte. Har inte mobilen i närheten.

34. När var du riktigt sjuk senast?
Kommer inte ihåg.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Har jag någonsin tagit på en kändis? Jag vet inte.

36. Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor.

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar och önskar att jag fick sova längre

40. Vad ska du göra efter det här?
Äta lunch

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Ja! Det var samma vitamindryck jag drack. Nu minns jag plötsligt smaken mycket tydligt!

Kim da Costa sa...

Jag var nästan säker på att du skulle hitta på en fråga 16. :)