onsdag, juni 20, 2007

Fullt skafferi

Hå hå ja ja... i dag har svärmor och jag varit och storhandlat. Nu är jag trött. Jag är trött jämt nu för tiden och det är trist. Jag vill vara pigg och skutta runt och göra massor av saker.

Jag ska ta lite ledigt. Åka och bada kanske. Då blir nog barnen glada. Det regnade nyss. En ganska rejäl skur kom det och det är bra för då åker nog ingen annan och badar. Jag gillar att ha badplatsen för mig själv.

Eller så sätter jag mig med en bok.

Vi får se. Det är det som är bra med ledighet, att man inte måste något.

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag är också trött. Sitter och tittar på en granne som stretchar på gården och blir om möjligt ännu tröttare.

Linda sa...

Gud vad underbart det låter...

Nisse sa...

Kim - nej, andras spänstiga aktiviteter är inte uppiggande :0)

Linda - jooo