måndag, juni 25, 2007

Hon är tillbaka

Det är sol igen. Jag börjar hitta mig själv. Det är förfärligt att för mycket jobb kan få en människa att tappa bort sig. Jag vill vara den där glada, lugna, känslosamma människan som kan konsten att njuta av det lilla och det stora. Den som skriver och läser och lyssnar och mår bra. Jag hittade henne i en bok och i solen och bortom datorn. Hon är här igen och jag är så glad att hon inte var längre bort än så. Nu ska jag bara få oss att bli till en igen.

4 kommentarer:

Linda sa...

Jag vill hitta min version av henne (så att säga). Säg till om du ser henne. Då kan vi käka rabarberpaj tillsammans hihi.

Anonym sa...

Javisst, jag säger till :0)

Kim da Costa sa...

Jag blir glad!
Håll fast vid jäntan med näbbar och klor.

Nisse sa...

Jag håller i Kim. Fördelen med att tappa bort och hitta igen är att man håller i hårdare sen.