torsdag, juni 28, 2007

Liten uppdatering

Jag fick tid till läkare den 12 juli. Alltid något. Jag påpekade också att jag varit hos en läkare förut utan att få någon hjälp och att jag nu har läst på och vet att det finns hjälp att få. Kvinnan i telefonen lät så där lagom munter men det skiter jag i. Det är ju vansinnigt att gå runt och ha problem när man kan få hjälp.

Jag har skrivit en text som jag funderar på att skicka in till en tävling. Får se hur jag gör.

Nu ska jag städa färdigt och sen gå ut. Det är sol ute.

4 kommentarer:

Linda sa...

Det är klart du ska skicka in texten. Jag vet ju hur sjukt duktig du är. SKICKA!

Kim da Costa sa...

Om jag inte visste att du är en mycket stark kvinna skulle jag erbjuda mig som sällskap hos läkaren.

SKICKA IN FÖR TUSAN!

Nisse sa...

Okej då... :0)

Nisse sa...

Tack förresten Kim... det värmer och stärker bara att veta att du skulle följa med.