fredag, juni 29, 2007

Sexblogg och sprit

Shit! Det här är jag. Känner ni? Jag MÅSTE lära mig känna efter. Jag MÅSTE göra det som känns bra. Varför ska jag trava runt som en zombie och tro att jag måste fel saker? Jag vill ju sitta här på kvällen och skriva och vara och må bra. Varför ska jag tvinga fram nåt dagtid när det inte funkar?

På dagen kan jag ta det lugnt, greja lite och vara med barnen och på kvällen kan jag vara helt och fullt jag och göra det jag gillar istället för att gå och lägga mig som en ordentlig svensson som är prudentlig. Jag är inte prudentlig. Jag är bara inte det hur jag än försöker.

Just nu dricker jag vaniljvodka med apelsinjuice. Jisses ni få stackare som läser bloggen måste tro att jag är alkoholist. Det är visst bara när jag fått i mig lite som pennan (tangenterna) flödar. Men jag är bara som Strindberg fast utan absint.

När jag kollar på google analytics vilka ord som får folk att hitta hit så handlar det oftast om sex på nåt vis. Är det det enda folk söker på? Sexträffar? Unga killar och snygga tjejer? Stora bröst? Jag borde ha en sexblogg. Jag skulle få massor av besök.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Vaniljavodka med apelsinjuice. SKA TESTAS!
De tre mest använda sökorden hos mig:
1. Heterosex
2. Carolina Gynning
3. Rakad fitta

Hmm.

Nisse sa...

Det var riktigt gott så det rekomenderas.

Ja man kan ju undra vad folk letar efter egentligen.