måndag, juni 04, 2007

Genrep med kor i publiken

I morgon går vi upp med vårt exjobb Linda och jag. Jag har tränat och haft förmånen att ha en publik bestående av fyra kor. De lyssnade uppmärksamt och verkade nöjda så jag hoppas att jag kan göra ett lika gott intryck i morgon. Jag vet inte om högskolestuderande har samma referenser som kor men jag hoppas att de är någorlunda lika varandra för då kommer det att gå bra tror jag. Men jag säger som Linda, håll tummarna för oss i morgon kl 15.

Så här inför skolavslutningen ska alla ha skojiga saker för sig och barnens fritids är inte annorlunda. I dag var det Wills fritids tur och vi visade vår goda vilja och åkte dit och åt grillad korv. Vi stannade dock inte kvar för brännbollen. Kunde iofs varit kul men min redovisning väntade här hemma och ville bli tränad på.

Oj oj oj, tänk att vi är framme vid redovisningen. Tre år har gått och nu är vi här. Hoppas vi inte får för mycket stryk i morgon bara och hoppas vi kan göra bra ifrån oss på redovisningen och opponeringen efteråt.

Som sagt, håll tummarna!

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag tror att kor är kräsna så jag tror nog att det gick strålande för er idag!

Linda sa...

Det gick rätt bra men vår studierektor var väldigt tuff. Jösses vad jobbigt det var.

Nisse sa...

Ja det gick ju bra. Men visst var han tuff fast det kändes ok ändå tycker jag.

Så skönt att vara klar!