lördag, juni 09, 2007

Full rulle.... öööh

Jag är något onykter så om det här inlägget blir konstigt så vet ni varför. Hmm... jag har rtedan fått ändra flera gånger för att jag skriver fel. Konstigt :0) Nu bet wen mygga mig. Aj! Vi sitter ute. Har nattat barnen. Det är skönt ute och vi ska försöka se på film på Bärbara Barbara. Ute. Vi åt sill, färsk potatis och lax. Igen. Drack snaps till. Så nu är jag snurrig. Och vinh dessutom. Nej, vin. Igår åt vi mycket. Sen joinade vi Linda och company hemma hos henne. Det var kul och trevligt. Sen åkte vi hem ochb sov. I dag har vi handlat och hämtat barn o0ch Boll ä'r sjuk-. Nästan 40 graders feber. Hon frös. Det bevisar ju8 bara att hon var rikti9gt sjuk. I denb här värmen. Nu blandar Erk till en busgrogg. Jag kan ju inte nyktra till nu. Som ni troligtvis mrker så är jag något onykter och tangenterna hoppar oiväg hela toden. Konstigt så de far.

Men sånt är livet.

Jag har ju finsk påbrå :0) I dag har jag börjat läsa Kollektivt självmord av Arto Pasaalinna... eller hurt det nu var. Lånad av Linda. Jag gillar den.
- Nu hyfsar vi glasen.

Skål!

Jag fick en pina colada.

Se you babies!

Love xxx

3 kommentarer:

Linda sa...

Jösses människa...det låter som du har rätt kul.

Kim da Costa sa...

:D
Underbart inlägg.
Hoppas du mår fint idag.

Nisse sa...

Ha ha... jo då det var rätt kul... och snurrigt. Vi skulle bara ta en snaps men det blev visst fler :0)