torsdag, juni 14, 2007

Duktig

Efter en lite trög start så har jag jobbat bra i dag. Jag har fixat en hemsida till mitt företag och även gjort en del annat jobb. Nu ska jag snart avsluta arbetsdagen och ägna mig åt familjen. Mycket intressant känsla. Jag har ett jobb. Jag jobbar. Jag har visserligen inte tjänat så mycket pengar i dag men jag har gjort viktiga saker som kan leda till nya kunder.

Resten av dagen har jag tänkt ägna åt gräsklippning och kakbakning.

Den här första sommarlovsdagen har gått riktigt bra. Kanske inte blir så farligt ändå.

3 kommentarer:

Linda sa...

Fin hemsida tjejen. I like it. Om du vill kan du få lägga ut sånt vi gjort ihop..som Nybys manual och Sheena var ju rätt cool haha

Anonym sa...

Ja det vore kul att lägga ut lite sånt. Då kan jag ju göra reklam för dig och Sanna också :0)

Tack förresten... kul att du tycker den är fin.

Kim da Costa sa...

Du går en strålande framtid till mötes!